.

belko-950x200.jpg

Okmányirodai ügyintézés

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az ügyfeleinket érintő számos hatósági ügytípus 2013. január 1-től a Heves Megyei Kormányhivatal hatáskörébe került. Az ügyfélkapcsolatok szempontjából kiemelkedően fontos az okmányirodai ügyintézés, amely a korábbiakkal megelőző helyszíneken, de már a járási hivatalok szervezetén belül működik.

Az okmányiroda ügyfélfogadási rendje 2015. június 1. napjától az alábbiak szerint alakul:

Hétfő

7.00 – 17.00

Kedd

                  -

Szerda

7.30 – 17.30

Csütörtök

12.30 – 18.00

Péntek

8.00 – 14.00

A módosításnak köszönhetően, az állampolgárok igényeihez igazodva, a legforgalmasabb időszakokban a lehető legtöbb ügyintéző állhat rendelkezésükre, csökkentve a várakozási időt.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy az Okmányiroda

házi pénztárban történő csekk befizetésére

Hétfőn, Szerdán és Csütörtökön

az ügyfélfogadás kezdetétől 13.30-ig

Pénteken 8.00-12.00-ig van lehetőség!

Bankkártyával történő fizetés

az Okmányirodai ügyfélfogadási idő teljes időtartama alatt lehetséges!

Az egyes okmányirodák elérhetőségéről, az intézhető ügyekről részletes tájékoztatás áll rendelkezésre a http://www.okmanyirodak.hu/hu/oik internetes honlapon.

A Heves Megyei Kormányhivatal által intézett hatósági ügyekről, a kapcsolódó dokumentációkról a Hivatal, valamint a Kormányablak honlapján érhető el további tájékoztatás.